גנץ: "אם תביאו את מתווה הנשיא – נצביע בעד"

איתי גדסי No Comments on גנץ: "אם תביאו את מתווה הנשיא – נצביע בעד"

גנץ על מתווה הנשיא: "אינו מתווה החלומות שלי אבל חייב לשמש או כפשרה כוללת או לעצירה ודיאלוג – הקיצוניים בממשלה מפרקים אותנו מבפנים. מול אפשרות של הידרדרות ביטחונית בכמה זירות – אסור שתתקיים מלחמת אחים בזירה הפנימית"

21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ הבוקר (חמישי) בהצהרה בתל אביב: "השבוע ראינו תזכורת לכמה חשובה הלכידות שלנו מול אויבנו. אמרתי אתמול ואני חוזר היום – בביטחון, אין קואליציה ואופוזיציה. יש אגרוף אחד עוצמתי, שחוד החנית שלו הוא צה"ל וכוחות הביטחון והוא תמיד יזכה לגיבוי.

"מדינת ישראל היא מדינה שניצחה. ניצחה אלפיים שנות גלות ושואה, ניצחה אויבים שתקפו אותנו במקביל בכמה חזיתות. לא בלי קשיים, ניצחה אתגרים חברתיים של קיבוץ גלויות ועלייה מאסיבית.

"תמיד הצלחנו כי היה לנו סיפור משותף. חברה של שבטים ושל שבת אחים גם יחד. המהפכה המשטרית היא איום מסוכן שמגיע מתוכנו – היא שוברת את הסיפור המשותף.

"נשיא המדינה הבין את גודל השעה. מתווה הנשיא אינו מתווה החלומות שלי – אבל הוא שומר על בסיס הדמוקרטיה. לכן, המחנה הממלכתי ואני אומרים גם היום לקואליציה – תעצרו, ונדבר על בסיסו, זו יכולה להיות וחייבת להיות התחלת הדיאלוג – אסור לסגור את הדלת. אם תביאו את המתווה כמקשה אחת – 12 אצבעות של המחנה הממלכתי מובטחות.
לצערי – על הממשלה השתלטו גורמים קיצוניים.

"כל הצעה לפשרה נתקלת באנשים שהאידיאולוגיה הקיצונית שלהם מוחקת את ערכיה של מדינת ישראל ומסכנת את עתידה כמדינה יהודית, דמוקרטית, חזקה, מוגנת וצודקת.

"אני קורא לנתניהו – אל תתן לקיצוניים לפרק אותנו מבפנים. יש גם קולות אחרים בליכוד – מנזר השתקנים, הגיע הזמן שישמיע את קולו. כעת, אנו בזמנים שבהם אנו בפני אפשרות של הידרדרות ביטחונית בכמה זירות ואסור שתתנהל מלחמת אחים בזירה הפנימית. נתניהו, עצור לפחות עד סיום חודש הרמדאן, ובינתיים נשב ונדבר עד שיצא עשן לבן. עוד לא מאוחר להגיד – מדינת ישראל חשובה מפוליטיקה של פחדנות. מדינת ישראל צריכה פוליטיקה של ציונות.

"אני קורא מכאן לאחיי המפגינים היום – צאו, השמיעו את קולכם לפי חוק. וכמו בעבר – מדינת ישראל תנצח, ערכיה ינצחו, אזרחיה ינצחו. עוד לא תמה תקוותנו ותמיד נתמיד בנחישותנו להיות עם חופשי – והעם חזק מכל ממשלה".



0 תגובות